Put your keyword here ... ex.: finance, secretary, geologist, welder

Jul 5, 2013

Various Vacancy for Samur Project !!!

Our client based in Jakarta needed engineer with 5 - 10 years
experience for Samur Project. Please put your last salary (THP)/month
in your resume


- Field QA/QC Manager, min. 10 years experience (2-3 project as QA/QC
Manager, EPC, Oil and Gas, Petrochemical/Fertilizer Project, etc)
- Welding Engineer, min. 5 years experience
- QA Engineer, min. 5 years experience (mostlyfor system implementation
Audit, NCR, CAPA, monitor KPI, etc)
- QC Engineer, min. 5 years experience (mostly for Review Vendor
Document)
- Welding Inspector, min. 5 years experience (Certified CSWIIP)
- Civil Inspector, min. 5 years experience
- Painting Inspector, min. 5 years experience (Certified NACE, ICOOR)
- Structural Inspector, min. 5 years experience
- Instrument Inspector, min. 5 years experience


Please send your resume to: mps.recare@yahoo.com